Na een knallend afscheidsfeest, waren we een week later paraat om op de vlieger te stappen richting bangkok. Na twee hemelse vluchten met Qatar Airways, wat voor mij meer een lounge in de lucht is dan een vlieger. Landde deze laatste op de luchthaven van bangkok. Wij volledig klaar om de rust op te zoeken op ons dakterras in Khao San Road. Dat was buiten het nachtleven van deze straat gerekend, Feeesjeee: all niigght loo oong, all nigght :).
Gelukkig waren wij hier een dag later zelf getuigen van toen een zekere bar zijn deuren voor de eerste keer openede. en bij deze besliste bier en bacardi te geven, 4 FREE MY FRIEND, ONLY TODAAY. uiteraard voor klokslag middernacht volledig van het khoasan paadje, en na het verslinden van een MCDO aan de ingang van ons hotel knal in slaap gevallen, Avond geslaagd.
De rest van onze tijd in dit leuk stadje hebben we gespendeerd aan het bezoeken van enkele tempels met hierin aanwezig alle mogelijke varianten van BUDDHAAA. Lucky budda, sleeping budda, happy budda, big budda, ik hebgeengoestingmeerintempels budda, ...
dit alles kun je voor een spotprijsje bezoeken met de TUK-TUK :)
Aangezien wij nog 3 keer in het bruisende bangkok terecht zullen komen. hebben we deze drie dagen rustig aangepakt om de rest van de reis wat te plannen.